دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نرماشیری به آنا خبر داد؛

راه‌اندازی رشته فوریت‌های پزشکی پیش‌بیمارستانی در دانشگاه آزاد زاهدان

راه‌اندازی رشته فوریت‌های پزشکی پیش‌بیمارستانی در دانشگاه آزاد زاهدان
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان از راه‌اندازی رشته فوریت‌های پزشکی پیش‌بیمارستانی برای نخستین‌بار در واحد زاهدان خبر داد.
کد خبر : 924074

کامبیز نرماشیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا ضمن قدردانی از تلاش همکاران و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در راستای پیشبرد اهداف متعالی مجموعه عظیم آموزشی به منظور توسعه و پیشرفت استان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان به‌خصوص حوزه علوم پزشکی این واحد دانشگاهی و در راستای توسعه و تحکیم موقعیت دانشگاه و مرتفع کردن مشکلات بهداشت و سلامت استان، رشته فوریت‌های پزشکی پیش‌بیمارستانی در واحد زاهدان راه‌اندازی شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت حوزه بهداشت و سلامت و نظر به اینکه حوادث و بیماری‌ها روزانه جان انسان‌ها را تهدید می‌کند، اورژانس به‌عنوان نخستین و مهم‌ترین حوزه سلامت برای افراد جامعه است و دانشگاه با تربیت کارشناسان متعهد و متخصص در حوزه پیش‌بیمارستانی می‌تواند گام ارزنده‌ای درراستای مرتفع کردن مسائل سلامت بردارد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی رشته فوریت‌های پزشکی پیش‌بیمارستانی در مقطع کارشناسی پیوسته برای واحد زاهدان مصوب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته